Lečenje i terapija različitih bolesti i stanja

LEČENJE I TERAPIJA RAZLIČITIH BOLESTI I STANJA NA KOŽI

Otkrivamo vam zašto je važan redovan dermatološki pregled i kako izgleda lečenje i terapija različitih bolesti i stanja na koži.

Gotovo da nema osobe koja tokom života nije imala problem sa nekom vrstom kožne bolesti. To može biti slučaj sa problemima poput rozacee ili kuperoze, kapilara, hiperpigmentacijskih mrlja, gljivične infekcije, različitih osipa, alergija na koži itd.

Nije redak slučaj da se te promene ignorišu, zbog čega se vremenom razvijaju u hronična oboljenja koja se veoma teško leče. Upravo u tim trenucima na scenu stupa dermatologija kao grana medicine uz pomoć koje se određuju najbolje terapije, tretmani ili načini za lečenje problema sa kožom.

Dermatologija je grana medicine koja se bavi istraživanjem, dijagnostikom i lečenjem kože i njenih dodataka – znojnih žlezdi, lojnih žlezdi, mlečnih žlezdi, dlaka i noktiju, kao i vidljivih sluznica.

Koža je najveći i najvidljiviji organ našeg tela i ima niz značajnih funkcija, od kojih se posebno ističe njena zaštitna uloga od okolnih uticaja, povreda i infekcija.

Promene na licu ili telu koje se mogu pojaviti, a koje dermatologija može uspešno izlečiti su:

• bradavice i druge izrasline na koži,
  • gljivične infekcije,
  • dermatitis (kontaktni, atopijski, seborejični),
  • akne,
  • bolest vezivnog tkiva,
  • poremećaj pigmentacije,
  • različiti tumori kože,
  • druge promene na koži.

Dermatološki pregled uključuje klinički pregled kože i vidljivih sluznica, uz odgovarajuću dijagnostiku. Prema potrebi se, u slučaju sumnje na infekciju, uzima bris za mikološku ili bakteriološku obradu. U slučaju potrebe za histopatološkom potvrdom ili isključenjem određene dijagnoze, uzima se biopsijski uzorak ili se indikuju drugi dijagnostički postupci i laboratorijske pretrage.

U slučaju bolesti noktiju, često se odlučujemo za mikološku obradu kako bismo potvrdili ili isključili gljivice kao etiološki činilac promena.

Dermatologija podrazumeva i pregled kose, odnosno temena i korena kose. Pregled korena kose, uz klinički pregled, može uključiti i trihogram. Nakon postavljanja dijagnoze odlučujemo se za odgovarajuće lečenje prema smernicama koje daje savremena dermatologija.

Uz klasične metode dermatološkog lečenja, na našoj klinici možete pronaći i najsavremenije tretmane lica i tela kojima se mogu tretirati i lečiti gotovo svi problemi na koži. To mogu biti:

• Rozacea i crvenilo na koži (Laserski tretman DYE-VL)
  • Pigmentne promene, kao što su kapilari, hiperpigmentacijske mrlje, staračke pege (Laserski tretmani: DYE-VL, Clear Lift, Clear Skin PRO)
  • Akne i ožiljci od akni (Hemijski pilinzi, Laserski tretman Clear Skin PRO)
  • Kožne promene na telu (mladeži milije, ksantelazeme itd)
  • Strije i ožiljci (Laserski tretman ERBIUM, Radiofrekventni tretman Venus Viva)

Ono što nas čini izuzetno uspešnim u lečenju i tretiranju kožnih problema jeste maksimalno individualan pristup svakom pacijentu i terapiji ili kombinaciji terapija.

Ukoliko i vi imate probleme sa kožom, zakažite svoj dermatološki pregled već danas.